Hoci takéto kontrolné zoznamy sú veľmi užitočné, pretože vám pomôžu zapamätať si dôležité kroky pri spustení , sú to len zoznamy úloh. Povedia vám, čo máte robiť, ale neposkytnite žiadne tipy na to, čo robí obchod úspešným.
Čo urobí alebo rozbije vaše podnikanie? Čo určuje, či to bude úspech?
Poznajte seba, svoju skutočnú motivačnú úroveň, množstvo peňazí, ktorým môžete riskovať, a to, čo ste ochotní urobiť, aby ste boli úspešní. Iste, všetci chceme zarobiť milióny dolárov. Ale čo ste ochotný vzdať sa tohto cieľa? Koľko hodín týždenne budete pracovať priebežne? Ako ďaleko z vašej zóny pohodlia ste ochotní sa natiahnuť? Ako ďaleko bude vaša rodina s vami? Ak chcete byť úspešní, majte svoje obchodné plány v súlade s vašimi osobnými a rodinnými cieľmi a zdrojmi.
Vyberte si ten správny biznispre vás. Starý vzorec – nájsť potrebu a naplniť ho – stále funguje. Bude to vždy fungovať. Kľúčom k úspechu je nájsť potreby, ktoré môžete vyplniť , ktoré chcete vyplniť, a ktoré budú produkovať dostatok príjmov na vybudovanie ziskového obchodu. Uistite sa, že naozaj existuje trh pre to, čo chcete predať. Jedným z najväčších chýb startupov je predpokladať, že veľa ľudí bude chcieť kúpiť konkrétny produkt alebo službu, pretože majiteľ firmy má rád nápady alebo pozná jedného alebo dvoch ľudí, ktorí chcú produkt alebo službu. Ak chcete minimalizovať riziko straty, nikdy nepredpokladajte, že existuje trh.
Výskumný nápad.Porozprávajte sa so skutočnými potenciálnymi vyhliadkami (ktorí nie sú rodinou a priateľmi), aby ste zistili, či to, čo chcete predať, je niečo, čo by mali záujem o kúpu, a ak áno, čo by zaplatili za produkt alebo službu.
Plán na úspech. Ak nehľadáte investorov alebo neukladáte do svojho podniku obrovskú sumu peňazí, nemusíte potrebovať prepracovaný podnikateľský plán, ale stále potrebujete plán – ten, ktorý špecifikuje váš cieľ – cieľ – a potom aspoň vyloží skeletálny plán, ako sa dostanete tam, kam chcete ísť. Plán sa bude meniť podľa toho, ako budete postupovať a dozvedieť sa viac o svojich zákazníkoch a konkurencii, ale aj tak vám pomôže zostať sústredený a zamieriť správnym smerom. Použite náš pracovný plán pre plánovanie podnikania, ktorý vám pomôže vypracovať tento základný plán.
Neodkladajte. Počul som, že niektorí ľudia radia by-by majitelia podnikov, aby sa pohnúť dopredu s ich podnikania, kým sa vyšetruje každý posledný detail podnikania chcú začať, a sú úplne istí, že to všetko bude fungovať a byť ziskové. Problém s týmto prístupom je, že vedie k otáleniu. Nikto nikdy naozaj nemá všetky kusy na mieste – dokonca aj potom, čo začali svoju činnosť. Áno, musíte skúmať trh, mať zavedený základný plán a robiť veci ako získať daňové identifikačné číslo, ak je to potrebné, zaregistrovať sa u miestnych úradníkov, ak je to potrebné, atď. nikdy sa nezaobíde vôbec začať podnikať.