Väčšina podnikateľov sa ocitá pri hľadaní svojich ideálnych klientov, pritom zabudli nájsť tých neideálnych. Ešte predtým, než sa začnete snažiť zistiť, kto je váš ideálny zákazník, zistite, kto ním nie je. To je dôležité pre vytváranie cielených marketingových správ a šetrí vaše podnikanie od prilákania každého. Pamätajte si: Ak sa pokúsite prilákať všetkých, napokon nepritiahnete nikoho.
Pochopte váš ideálny pohľad na zákazníkov
Aby ste našli svojich ideálnych klientov , musíte najprv pochopiť ich svetonázor. Váš marketing bude úspešný len vtedy, ak pochopíte, ako váš ideál vidí svet na dennej báze. Všetci máme veľmi odlišné perspektívy, takže je to dôležité pre úspešný marketing.
Prvým krokom je zistiť váš ideálny svetový pohľad, nie demografia, nie body bolesti, ale svetový pohľad. Nemôžete prilákať dvoch ľudí s rôznymi názormi na svet s rovnakým marketingovým posolstvom.
Nájdite ich najväčšiu túžbu
Ďalej potrebujete zistiť, aká je konečná túžba klienta. Odpovedzte na tieto otázky podľa svojich najlepších schopností:
- Aký je váš ideálny konečný cieľ u zákazníka?
- Ako si predstavujú dokonalé riešenie svojho problému ?
Nájdite ich najväčšiu bolesť
Akonáhle ste identifikovali ich najväčšiu túžbu, je čas prevrátiť stranu a identifikovať ich najväčšie bolesti. Potom pripojte každý bod bolesti k vašej ponuke, aby ste ukázali, ako to vaša ponuka rieši.
Ak sa snažíte nájsť ideálny svetový prehľad svojich klientov, túžby, body bolesti a podobne, spustite prieskum s veľkým publikom alebo skupinou ľudí, o ktorých sa domnievate, že sú ideálnymi ľuďmi pre váš podnik.
Pákový efekt pre rýchle výsledky
Jedným z najúčinnejších spôsobov rastu podniku je využívanie existujúcich aktív. Táto stratégia takmer vždy zrýchľuje váš predaj ako akákoľvek iná metóda.
Namiesto toho, aby ste sa snažili nájsť svojich ideálnych ľudí sami, vytvorte strategické partnerstvá s ľuďmi, ktorí už majú priamy prístup k tisícom vašich ideálnych klientov.